luni, 1 august 2016

Reducere Autorul Lunii la Libris.ro - Marta Petreu

Salve. Primul articol pe acest site dupa cel de informing va aduce in prim-plan o prima reducere de carte. Cum am zis in postul de inceput, voi prezenta reduceri de toate felurile daca imi atrag cumva atentia/interesul. Astazi vorbim despre Marta Petreu.

Marta Petreu

sursa

Spre rusinea mea, n-am auzit de aceasta autoare contemporanta nou. Wikipedia zice ca ar fi nascuta in 1955 in Judetul Cluj. Tot ea zice ca ar fi profesoara de istoria filosofiei romanesti, scriitoare si editoare. Este o scriitoare foarte harnica daca ma intrebati pe mine, avand deja la activ cateva zeci de scrieri bune.

Este de asemenea castigatoarea a numeroase premii pentru proza, poezie, eseu.

Mai multe despre Marta Petreu dar si un interviu cu dansa, gasiti aici.



Cateva din lucrarile ei sunt:

  • Cioran sau un trecut deocheat
  • Biblioteci in aer liber
  • Asta nu este viata mea
  • Ionescu in tara tatalui
  • Filosofii paralele
  • Apocalipsa dupa Marta
  • Jocurile manierismului logic
  • O zi din viata mea fara durere
  • Acasa, pe Campia Armaghedonului
  • Filosofia lui Caragiale
  • De la Junimea la Noica. Studii de cultura romaneasca.

De unde cumpar?

Acum ne aflam in una din doua situatii: 

- stiai de aceasta scriitoare si doar ti-ai facut un refresh;
- nu stiai de aceasta autoare dar ce ai aflat despre ea ti-a atras atentia.

In oricare din aceste doua situatii, daca esti interesat sa-ti improspatezi biblioteca atunci ai nimerit unde trebuie.

Marta Petreu a fost declarata autorul lunii in luna august, ca atare, pe parcursul acestei luni, toate cartile ei sunt reduse cu 20% pe Libris.ro si de asemenea, beneficiaza de transport gratuit.

 Le puteti comanda aici sau daca accesati poza de mai jos.
Libris.ro



Sanatate!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...